Ξεπουλήθηκε το σάιτ κοινωνικών τεχνολογικών ειδήσεων Digg.com
Στο απίστευτα χαμηλό ποσό των 500.000 δολαρίων (409.802 ευρώ) πουλήθηκε το Digg.com, ένα σάιτ στο οποίο οι χρήστες «έσκαβαν» στο Διαδίκτυο για να ξεθάψουν (digg) και να αναδείξουν τις πλέον ενδιαφέρουσες τεχνολογικές ειδήσεις.
Παρά το γεγονός ότι συγκεντρώνονται εκεί περισσότεροι από 7 εκατομμύρια χρήστες το μήνα, οι επικεφαλής του digg.com (το οποίο ίδρυσε ο Κέβιν Ρόουζ μερικούς μόλις μήνες μετά το Facebook) έκριναν ότι η Betaworks και το News.me μιας μικρής ομάδας στην Νέα Υόρκη, αποτελούν την καλύτερη πρόταση για την αναβίωση του σάιτ με τους χρυσοθήρες ειδήσεων.
Το Digg.com ιδρύθηκε το 2004 και επένδυσαν σε αυτό 45 εκατομμύρια δολάρια ο γνωστός επιχειρηματίας Μαρκ Αντρέεσεν, ο ιδρυτής του LinkedIn Ριντ Χόφμαν και η Greylock Partners, επενδυτές του Facebook.
Ποιό ήταν το digg.com
Εάν συνηθίζατε να «βουτάτε» σε σάιτ με τεχνολογικά νέα τότε θα λατρεύατε το digg.com (και ενδεχομένως κάποια από τα mashup του). τουλάχιστον στα πρώτα του βήματα. Οι ειδήσεις που θα διαβάζατε στο πρωτοσέλιδό του εμφανίζονται εκεί επειδή τις βρήκαν ενδιαφέρουσες αρκετοί χρήστες. Έτσι, για παράδειγμα μετά την κυκλοφορία Boot Camp από την Apple για την εγκατάσταση Windows σε MacIntel, όλοι συζητούσαν για ένα άρθρο στο Slate με τίτλο "Why I don't want Windows on a Mac: I want OS X on a PC" (γιατί δεν θέλω Windows σε Mac: θέλω το OS X σε PC).
Επίσης, οι χρήστες υπέβαλλαν στο Digg.com δημοσιευμένες ειδήσεις προς σχολιασμό, οι οποίες θα ανέρχονταν στην πρώτη σελίδα εάν αρκετοί χρήστες τις έβρισκαν ενδιαφέρουσες. Τα μέλη είχαν τη δυνατότητα όχι μόνο να χαρακτηρίσουν θετικά ή αρνητικά τις ειδήσεις, αλλά και τα σχόλια άλλων μελών. Μπορούσαν επίσης, να δημοσιεύσουν επιλεγμένες ειδήσεις στο blog τους απευθείας από το digg.com αλλά και να αναφέρουν προβλήματα με τις παραπομπές των δημοσιευμένων ειδήσεων ή με το περιεχόμενό τους (π.χ. να τις χαρακτηρίσουν ανακριβείς, spam ή απαρχαιωμένες). Οι δημιουργοί του Digg.com έφτιαχναν podcast στα οποία σχολίαζαν τις δημοφιλέστερες ειδήσεις της εβδομάδας που υπέβαλλαν οι χρήστες στο digg.com. Διέθεταν feed για την τροφοδότηση άλλων site από το digg.com και επέτρεπαν στα μέλη να μοιραστούν τα digg τους με τους φίλους τους (να δουν ποιες ειδήσεις έχουν ψαρέψει εκείνοι από το WWW).
Όλα αυτά ήταν καινοτόμα το 2004, η ιστορία όμως λέει ότι μετά ήρθε η εποχή της κοινωνικής δικτύωσης έτσι όπως ορίζεται σήμερα κυρίως από το Facebook και το Twitter, όπου η συλλογή ειδήσεων γίνεται από τα Like των φίλων μας και η δημοσίευση στον τοίχο ή το χρονολόγιό μας.
To News.me, η πρόταση της Betaworks στην μετά digg εποχή, είναι να στέλνει πρωί-πρωί στους εγγεγραμμένους χρήστες τις πιο σημαντικές ειδήσεις από αυτές που μοιράστηκαν φίλοι και ακολουθούμενοι σε Facebook και Twitter αντίστοιχα την προηγούμενη ημέρα. Η μικρή ομάδα που εδρεύει στην Νέα Υόρκη έχει ήδη αναπτύξει ένα iPhone app και ένα iPad app που φέρνει τις σημαντικότερες ειδήσεις που θεώρησαν αρκετά ενδιαφέρουσες για να τις μοιραστούν στον ίδιο κύκλο φίλων.
Πηγή: in.gr
Ξεπουλήθηκε το σάιτ κοινωνικών τεχνολογικών ειδήσεων Digg.com