Tο Facebook υποχρεώνεται να δώσει στα μέλη του δικαίωμα εξαίρεσης από τις διαφημιστικές ανακοινώσεις
Δικαστήριο στις ΗΠΑ υποχρεώνει το Facebook να δώσει τη δυνατότητα στα μέλη του να εξαιρεθούν από την προσθήκη του ονόματος ή/και της φωτογραφίας του προφίλ τους στις λεγόμενες διαφημιστικές ανακοινώσεις ή Sponsored Stories προς τους φίλους τους, για δύο τουλάχιστον χρόνια. Η απόφαση, εκτιμάται ότι θα κοστίσει στο Facebook... περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια.
Νωρίτερα, είχε γίνει γνωστό ότι η εταιρεία που έχει αναπτύξει το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο online κατέληξε σε εξωδικαστικό συμβιβασμό με πέντε μέλη του, που την μήνυσαν επειδή, μεταξύ άλλων, δεν είχαν την δυνατότητα αυτή.
Ο συμβιβασμός, που έγινε δεκτός υπό όρους από το αρμόδιο δικαστήριο, προβλέπει ότι, το Facebook θα καταβάλλει 10 εκατομμύρια δολάρια σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Επιπλέον, όπως αποκαλύπτει η βρετανική εφημερίδα Telegraph, προβλέπεται ότι το Facebook πρέπει να αλλάξει τους όρους παροχής των υπηρεσιών του, ώστε να δίνει την δυνατότητα στα μέλη του να εξαιρούνται από τις διαφημιστικές ανακοινώσεις, τουλάχιστον για δύο χρόνια.
Tο δικαστήριο αναφέρεται στον όρο opt out, που σημαίνει ότι κάθε προτίμηση σε Σελίδες (και άλλες δραστηριότητα) κάθε μέλους του Facebook θα διαχέεται εκ προοιμίου στις ενημερώσεις των φίλων του, θα έχει όμως την δυνατότητα να το αποτρέψει εκ των υστέρων («εάν δεν θέλω, δεν θα διαφημίζω τι μου αρέσει στους φίλους μου»). Σε αντιδιαστολή, όταν εφαρμόζεται πολιτική opt in, θεωρείται ότι ο χρήστης εξαιρείται εκ των προτέρων από τέτοιες ενέργειες και μπορεί εάν θέλει, να συμμετέχει εκ των υστέρων («εάν θέλω, θα διαφημίζω στους φίλους μου»).
Ακόμα, το δικαστήριο υποχρεώνει το Facebook όταν πρόκειται για μέλη κάτω των 18 ετών, να έχει την συναίνεση των γονέων για να χρησιμοποιηθούν τα ονόματα παιδιών σε sponsored stories.
Σήμερα, «Δεν μπορείτε να εξαιρεθείτε και να μην προβάλλεστε στις διαφημιστικές ανακοινώσεις. Μπορείτε όμως να ανοίξετε το αρχείο δραστηριοτήτων και να βεβαιωθείτε ότι η δραστηριότητά σας είναι ορατή μόνο σε όσους θέλετε να την κοινοποιείτε», αναφέρεται στο Κέντρο Βοήθειας του Facebook.
- Διαβάστε στο tech.in.gr τι είναι οι διαφημιστικές ανακοινώσεις, και πως μπορούν οι γονείς να αποτρέψουν την εμφάνιση των προτιμήσεων των παιδιών τους στις λεγόμενες κοινωνικές διαφημίσεις.
Οικονομικός αναλυτής που προσέλαβαν οι ενάγοντες εκτιμά ότι αυτή η αλλαγή στους όρους του Facebook θα μπορούσε να στερήσει στην εταιρεία περίπου 103 εκατομμύρια δολάρια.
Μια διαφημιστική ανακοίνωση στο Facebook θεωρείται ότι χρεώνεται δύο ή και τρεις φορές περισσότερο σε σχέση με μια απλή διαφήμιση σε αυτό. Οι λεγόμενες κοινωνικές διαφημίσεις είναι εξαιρετικά προσοδοφόρες, αν δεχτούμε ότι η πιθανότητα να προτιμήσει κανείς ό,τι προτιμούν οι φίλοι του είναι σημαντικά αυξημένη και ως εκ τούτου, η διαφήμιση πιο αποδοτική.
- Δείτε στην παρακάτω διεύθυνση τις διαφημιστικές ανακοινώσεις με την υπογραφή των φίλων σαςhttp://www.facebook.com/ads/adboard/?type=stories
Πηγή: in.gr
Bug στο Facebook αυξάνει δυο-δυο τα Like σε ιστοσελίδες πότε-πότε Facebook Statistics, Καταγραφή δεδομένων συνολικού όγκου 500 terrabytes καθημερινά Facebook, Δεν είναι μόνο το ένα δισεκατομμύριο μέλη που μετράει… Facebook, Εσύ από πού διαλέγεις να μπαίνεις στο αγαπημένο σου κοινωνικό δίκτυο; Facebook, Ετοιμάζει location based mobile διαφημίσεις Facebook, Ξεπέρασε το 1 δισ. ενεργούς χρήστες Facebook: Δοκιμάζει δυνατότητα αυτόματου sharing φωτογραφιών Mark Zuckerberg: Διαψεύδει την ύπαρξη σχεδίων για Facebook κινητό SEO ανάλυση Tο Facebook υποχρεώνεται να δώσει στα μέλη του δικαίωμα εξαίρεσης από τις διαφημιστικές ανακοινώσεις Δήλωση – Προειδοποίηση στο Facebook Μετοχή Facebook, και η πτώση συνεχίζεται Οι διαφημίσεις στο facebook και τα fake account Πώς να επιλέξετε εσείς ποιο e-mail θα είναι ορατό στο Χρονολόγιό σας στο Facebook Τι θα κάνατε αν έκλεινε το Facebook; Το Dislike button που εμφανίστηκε στο Facebook είναι… απάτη γι΄αυτό προσοχή! Το Facebook εξοργίζει, αλλάζοντας το ορατό e-mail στο Χρονολόγιο των μελών του Φίμωση υπαλλήλου λόγω Facebook επιχειρεί η Εθνική Πινακοθήκη! App.net, Το Social Networking είναι εφικτό και χωρίς την ύπαρξη διαφημίσεων Red Bull Stratos, Η ελέυθερη πτωση του Felix Baumgartner μεταφράζεται σε ελεύθερη άνοδο των social media Η επιχειρηματικότητα στα social media με αριθμούς Ο κόσμος των Social Media για επιχειρήσεις