Τι γίνεται με το GDPR και το μάρκετινγκ;

Ας υποθέσουμε ότι κάνετε τα πάντα για να είστε συμβατοί με το GDPR. Αλλάζεται και προσαρμόζεται τον ιστότοπο σας στις νέες πολιτικές του GDPR που έχουν επισημανθεί, συλλέγετε μόνο ζωτικά δεδομένα, οι διαδικασίες σας εξηγούνται σαφώς κτλ.

Υπάρχει όμως ακόμα το ζήτημα με τα εργαλεία που χρησιμοποιείται. Είναι αυτά  συμμορφωμένα ή να θέλετε είναι συμβατά με το GDPR;

Μετά από όλα, οι ιδιοκτήτες καταστημάτων συνήθως χρησιμοποιούν μια χούφτα πλατφόρμες και λύσεις για να βελτιστοποιήσουν το μάρκετινγκ, την ανάλυση, τα κοινωνικά δίκτυα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και ούτω καθεξής. Επιπλέον, τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία ηλεκτρονικού εμπορίου βασίζονται εκτός Ευρώπης - το Google Analytics, το Google AdWords, το Facebook, το MailChimp και πολλά άλλα.

Μπορεί ένας ιδιοκτήτης καταστήματος να είναι συμβατός με GDPR και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί αυτά τα εργαλεία; Ας ρίξουμε μια ματιά:

Η Google και το GDPR

google gdprΕίναι πιθανό ότι αλληλεπιδράτε με τη πλατφόρμα προϊόντων της Google σε καθημερινή βάση. Το Google Analytics είναι η πιο χρησιμοποιημένη λύση ανάλυσης στον κόσμο και το Google AdWords είναι το Νο1 στο μάρκετινγκ αναζήτησης. Ίσως μπορείτε να εκτελέσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με την Google.

Οι ιδιοκτήτες καταστημάτων γνωρίζουν την Google. Γνωρίζει η Google το GDPR;

Απολύτως. Στην πραγματικότητα, η Google έχει βγει από το δρόμο της να καθησυχάσει τους ιδιοκτήτες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου ότι θα είναι πλήρως συμβατό με GDPR έως τον Μάιο του 2018 και αναφέρει τα παρακάτω:

Δουλεύουμε σκληρά για να προετοιμαστούμε για τον Κανονισμό της ΕΕ & την προστασία των γενικών δεδομένων (GDPR). Δεσμευόμαστε ότι βρισκόμαστε σε διαδικασία συμμόρφωσης με τη νέα νομοθεσία και θα συνεργαστούμε με τις αρχές σε σε όλη αυτή τη διαδικασία και όποτε αυτό χρειαστεί.

Το Google AdWords ενημέρωσε τους όρους και τις προϋποθέσεις από τον Αύγουστο του 2017, αποκαλύπτοντας τα μέτρα προστασίας δεδομένων "που σχετίζονται με τον κανονισμό της ΕΕ αλλά και την προστασία των δεδομένων γενικά".

Πρόσφατα ανακοίνωσε επίσης ότι θα σταματήσει να σαρώνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παροχή εξατομικευμένων διαφημίσεων και υπηρεσιών. Ο PageFair, ένας βρετανικός όμιλος που ειδικεύεται στην ψηφιακή διαφήμιση, θεωρεί ότι η συμμόρφωση με το GDPR "μπορεί να είναι ο πραγματικός λόγος, ή τουλάχιστον ένας επιπλέον λόγος, για τον οποίο η Google ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει τα ηλεκτρονικά μηνύματα των ανθρώπων για τις διαφημίσεις".

Όσο αναφορά τις υπηρεσίες Google Cloud αναφέρει: «Είμαστε επίσης αποφασισμένοι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας στις διαδικασίες συμμόρφωσης με το GDPR παρέχοντας ισχυρή προστασία των ιδιωτικών πηγών όπως και ασφάλειας οι οποίες πλέον θα ενσωματωθούν στις υπηρεσίες εν μέσω συμβάσεων συνεργασίας.

Το MailChimp και το GDPR

mailchimp gdprΤο MailChimp, το κορυφαίο εργαλείο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τις μικρές επιχειρήσεις, έκανε επανειλημμένες αναφορές στη συμμόρφωση με το GDPR.

Για παράδειγμα, τον Οκτώβριο, η MailChimp ανακοίνωσε ότι θα απαλλαγεί από τη διπλή απαίτηση συμμετοχής. Ωστόσο, διατηρούν διπλό opt-in ως προεπιλεγμένο περιβάλλον στην Ευρώπη. Αναφέρει το MailChimp σχετικά:

«Προχωρήσαμε σε αυτή την απόφαση αφού πρώτα λάβαμε πολλά σχόλια από πελάτες της ΕΕ που μας είπαν ότι το singleopt-in δεν ευθυγραμμίζεται με τις επιχειρηματικές τους ανάγκες υπό το φως των επερχόμενων GDPR και άλλων τοπικών απαιτήσεων.

Για αυτόν τον λόγο, το MailChimp δημοσίευσε έγγραφο για το GDPR την ευαισθητοποίηση και τι προτείνει στους πελάτες της όπως:

 Τι είναι το GDPR, τι κάνουμε εμείς εσωτερικά για την συμμόρφωση αλλά και τι μπορείτε να κάνετε εσείς, αναφερόμενος στους πελάτες τους.

Όπως και στην Google και το MailChimp παρατηρούμε ότι επενδύει σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες συμμόρφωση με το GDPR.

shopify gdpr

Το Shopify και το GDPR

Εάν το κατάστημά σας λειτουργεί στο Shopify, μην ανησυχείτε. Shopify είναι μια διεξοδική παγκόσμια εταιρεία. Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της είναι από τη Γερμανία. η εταιρεία εδρεύει στον Καναδά. προσλαμβάνουν επί του παρόντος στο Σαν Φρανσίσκο και την Ιρλανδία & οι χρήστες τους είναι διάσπαρτοι σε όλο τον κόσμο.

Το Shopify παρέχει εγχειρίδιο χρήσης ειδικά για την αντιμετώπιση των θεμάτων GDPR:

shopify gdpr2

 

Η Shopify έχει ασχοληθεί με τους διεθνείς κανονισμούς από την ίδρυσή της και για το λόγο αυτό η εταιρεία μπορεί να πει ότι το Shopide το υφιστάμενο πρότυπο αναμένει να είναι συμβατό με GDPR όταν τεθεί σε ισχύ στις 25 Μαΐου 2018. "

Η Cybertrace.gr είναι εταιρία που ειδικευεται στο GDPR και στο CyberSecurity και είναι από της πολύ λίγες εταιρίες στην Ελλάδα που παρέχουν ολοκληρωμένη λύση. Επικοινωνήστε μαζί της τώρα!

Joomla SEO by MijoSEF

seo-analysh-site

kataskeyh-site-sthn-3wsol-gr-giati

exetekatasthma

Cybertrace gdpr

Δείγματα δουλειάς - Κατασκευή eShop

Δείγματα δουλειάς - Κατασκευή Site

Δείγματα δουλειάς - Κατασκευή Site

Είμαστε στην διάθεσή σας

Διεύθυνση:  Αναγνωσταρά 17

buttondriveme full Καλλιθέα, Τ.Κ 17672

τηλέφωνο: 2117707211 (20 γραμμες) 

Fax: 211 7707212

κινητό: 6909496096

Skype: www.3wsol.gr

Facebook: 3wSOL.gr

Χάρτης