GDPR στα eShops
Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν προσπαθεί να κλείσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Στην πραγματικότητα, μεταξύ της "Ψηφιακής Ενιαίας Αγοράς" και δεκάδων δισεκατομμυρίων που αντλήθηκαν σε ευρυζωνικά δίκτυα, η ΕΕ έχει μοιραστεί με τη δημιουργία μιας πιο ισχυρής ψηφιακής οικονομίας.
Οι ρυθμιστικές αρχές κατανοούν ότι κάποια αποθήκευση δεδομένων είναι ζωτικής σημασίας για να διατηρηθεί η λειτουργία της ψηφιακής οικονομίας.
Έτσι, ακόμα και αν το GDPR φαίνεται λίγο άμεσο & ενδεχομένως σαν μία νέα υποχρέωση από το πουθενά, δεν αποτελεί μέρος όμως μιας συντονισμένης προσπάθειας για να επηρεαστεί αρνητικά το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αντιθέτως αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να πουλήσετε στην Ευρώπη ό, τι θέλετε και προσφέροντας καλύτερα ποιότητα!
Υπάρχουν οφέλη για τη συμμόρφωση με το GDPR για καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου;
Το GDPR δεν είναι μόνο κανόνας και πονοκέφαλος αλλά και μια τεράστια ευκαιρία: οι ευρωπαίοι πελάτες θα σας προτιμούν περισσότερο αν είστε συμβατοί με το GDPR!
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ιδιωτικότητα δεδομένων είναι μια μεγάλη υπόθεση στην Ευρώπη. Και μπορείτε να δείτε τα θέματα που σχετίζονται με τη συμμόρφωση με το GDPR να εμφανίζονται σε όλο τον ιστό. Στην πραγματικότητα, οι ευρωπαϊκές εταιρείες από κάθε τομέα χρησιμοποιούν την προστασία δεδομένων ως σημείο πώλησης .
Εδώ, για παράδειγμα, είναι η αρχική σελίδα της γερμανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Edeka. Όταν εισαχθείτε στην ιστοσελίδα, το heads up που χρησιμοποιείται για τα cookies, όπως και ο σύνδεσμος για το "Privacy Policy" ("Datenschutzhinweisen") είναι σαφής και άμεσος.
Αυτό το στοιχείο απορρήτου δεδομένων είναι πολύ μεγαλύτερο από το λογότυπο της Edeka. Είναι μπροστά και κεντρικό και τεράστιο:
Ο γαλλικός ιστότοπος ψυχαγωγίας tf1.fr διαθέτει ένα ειδικό banner σχετικά με τα cookies - ακριβώς κάτω από τα ειδικά τμήματα "Πολιτική απορρήτου" και "cookies":
Οι Ολλανδοί μπορεί να πάρουν το κέικ όπως και το μπισκότο, όπως ήταν παλιά. Παρατηρείστε λίγο αυτή τη μαζική ενημέρωση μπισκότων που βλέπει κάθε επισκέπτης κατά την άφιξή του στη δημοφιλή περιοχή Marktplaats:
Εν τω μεταξύ, ο κορυφαίος ιστοχώρος ειδήσεων Telegraaf της Ολλανδίας δεν έχει λιγότερα από τρία τμήματα που σχετίζονται με την ιδιωτική ζωή:
Με απλά λόγια, το απόρρητο των δεδομένων και η προστασία δεδομένων είναι τεράστια θέματα στην Ευρώπη. Σίγουρα, ορισμένες χώρες απαιτούν οι ιστοσελίδες τους να δίνουν λεπτομέρειες σχετικά με τα cookies και την προστασία των δεδομένων, αλλά με σκοπό πρώτα το μάρκετινγκ!
Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές θέλουν να αισθάνονται άνετα για τα θέματα συμμόρφωσης με το GDPR προτού πραγματοποιήσουν μια αγορά αφού πρώτα διασταυρώσουν και τις κριτικές ενός ηλ. καταστήματος.
Ένας ακόμα λόγος για τον οποίο οι ιστότοποι που κυμαίνονται από τα σούπερ μάρκετ μέχρι τα καταστήματα ειδήσεων ή μικρών αγορών προχωρούν σε ενέργειες συμμόρφωσης με το GDPR έτσι ώστε να τηρείται η σωστή χρήση στα cookies και στο ιδιωτικό απόρρητο των δεδομένων.
Μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις συμπεριφορές για να αναπτύξετε την επιχείρησή του ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Επιτρέψτε στους χρήστες να γνωρίζουν ότι συμμορφώνεστε με το GDPR. Πραγματοποιήστε τη συμμόρφωση με το GDPR στη σελίδα των Όρων και Προϋποθέσεων. Βάλτε το στο κάτω μέρος των μηνυμάτων σας. Κάθε μικρό πλεονέκτημα βοηθάει.
Εάν είστε συμβατοί με το GDPR και ο ανταγωνιστής σας δεν είναι ή ακόμα και αν και οι δυο σας συμμορφώνονται με το GDPR αλλά είστε ο μόνος που το προωθεί, αυτό θα μπορούσε να αποτελεί ακόμη ένα πλεονέκτημα στην τελική πώληση.
Η Cybertrace.gr είναι εταιρία που ειδικευεται στο GDPR και στο CyberSecurity και είναι από της πολύ λίγες εταιρίες στην Ελλάδα που παρέχουν ολοκληρωμένη λύση. Επικοινωνήστε μαζί της τώρα!